Zamestnanecký prieskum

CBRE "Sentiment" prieskum

CBRE "Sentiment" prieskum je online dotazník, ktorý prevádzkuje spoločnosť CBRE a ktorý je dostupný všetkým zamestnancom klienta prostredníctvom zabezpečeného odkazu. Tento odkaz je súčasťou e-mailu, ktorý odošle organizácia klienta – ideálne sponzorom projektu alebo v jeho mene, aby sa zabezpečila dobrá miera odozvy. V súlade s požiadavkami GDPR, CBRE nebude mať prístup k e-mailovým adresám respondentov.

Účelom prieskumu je poskytnúť každému príležitosť zapojiť sa do projektu a získať cenné informácie o tom, ako zamestnanci fungujú, ako dobre súčasný priestor podporuje ich každodenné aktivity a aké zlepšenia by ocenili. Tento jednoduchý prieskum poskytuje množstvo poznatkov a zabezpečuje najširšiu možnú mieru zapojenia.

Prieskum je vyplnený anonymne a CBRE poskytuje iba súhrnné údaje. Preto sa snažíme zoskupiť malý počet odpovedí (zvyčajne menej ako 5 odpovedí z akéhokoľvek daného oddelenia) do kategórie s názvom „Iné“.

Prieskum zvyčajne trvá 2 týždne, aby sa zabezpečilo, že všetci majú možnosť zúčastniť sa. Pred spustením prieskumu by mal byť poskytnutý aspoň jeden týždeň na odsúhlasenie súboru otázok a na zabezpečenie prístupu k prieskumu a jeho vyplnenie podľa plánu.

Po uzavretí prieskumu bude súhrnný report o kľúčových zisteniach vydaný približne o týždeň neskôr.

Nominovaným jednotlivcom vieme poskytnúť aj neobmedzený prístup k on-line dashboardu, ktorý umožňuje detailnejšie skúmanie výsledkov prieskumu.

CBRE "Well-being" prieskum

CBRE "Well-being" prieskum je ponúkaný s cieľom pomôcť zametnancom lepšie porozumieť príležitostiam na zlepšenie pocitu na pracovisku. Tento prieskum bol vyvinutý v praxi CBRE Workplace Strategy poprednými odborníkmi na pracovnú pohodu. Tento prieskum je pripravený a umiestnený na vlastnom webovom portáli CBRE a pozostáva zo 44 otázok usporiadaných do nasledujúcich sekcií:

  • Celkový dojem na pracovisku – hodnotenie spokojnosti so súčasným stavom.

  • Pracovná skúsenosť COVID-19 – pochopenie remote/hybridných pracovných návykov, výhod a výziev.

  • Kultúra na pracovisku – sentiment zamestnancov k témam ako DE&I, ESG a angažovanosť.

  • Kancelársky dizajn a prostredie – posúdenie fyzických a zážitkových atribútov súčasnej kancelárie ako je ergonómia, akustika, prístup k prirodzenému svetlu atď.

  • Získané ponaučenia po pandémii COVID – podnecujú k preskúmaniu toho, ako sa práca a životný štýl zmenili v dôsledku pandémie

Demografické údaje – základné otázky na identifikáciu oddelenia, roly a iných jedinečných vlastností respondentov, ktoré umožňujú jemné rozdelenie
odpovedí prieskumu počas analýzy.